horsefriendship

Alla inlägg den 19 mars 2013

Av Alva - 19 mars 2013 21:24

Hejsan på er. 

Jag har skaffat en ny blogg, för det känns som att jag inte riktigt fått ordning på denna bloggen, och det känns inte som att det är lika lätt att få fler läsare på  bloggplatsen.

Men denna blogg kommer inte att tas bort, för min egen skull. Det är kul att titta tillbaka ibland. 


Vem vet, jag kanske slänger in något inlägg här nån gång i framtiden? Tror inte det, men vem vet?


Min nya blogg är: http://alvacarlsson.devote.se 


Så där har ni mig nu istället!! :)


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Alva och är 15 år, och mitt största intresse är hästar. Förr skrev jag nästan bara om shettisen Todd som jag red, men han är tyvärr såld nu. Men hästlivet fortsätter iallafall, på både ridklubben och stare, och man vet aldrig vad som väntar!:)

Omröstning

Om du måste välja, vad tycker du brukar vara roligast att rida?
 Dressyr/markarbete
 Hoppning
 Uteritt
 Terränghoppning/Fälttävlan
 Western

Länkar

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013
>>>

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards